Tisdag

Ojojoj, nu har jag inte skrivit på länge, men det är för att jag haft fullt upp. För det första har det varit valborg, och sen ha min moppekurs börjat.
Den började igår, och då fick jag reda på att jag inte får göra provet föräns i september, då jag fyllt 15, så då kommer jag ha glömt bort allt som var på kursen typ, dåligt va?! Det borde vara så att man får göra provet men inte skicka iväg papperna föränns man är 15 [ asså papperna så man får körkortet].
Idag har jag också moppekurs, den börjar 4, så vi måste ta 3 bussen. SKa ringa  min kompis Ellen nu, och se hur vi ska göra med några grejer, men vi hörs senare.
Om ni undrar varför jag skriver såhär tidigt är det för att jag är ledig idag.
Men hursomhelst, så skriver jag nog mer ikväll, eller om ett tag, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0