Svar på frågestunden!

Varför gör du massa tråkiga kommentarer i min blogg för att göra reklam för din blogg ?

Exempel: "Jag mår bra, även fast jag är förkyld."

svar: Jag gjorde inga tråkiga inlägg alls, frågade bara om du kunde ställa en fråga i frågestunden, som du just gjorde, tack för besöket ;) Haha nejmen gjorde inte alls reklam för bloggen heller, ville bara få frågor att svara på! :)

från Linnea.
har du pojkvän? :)
vem var din största kärlek ?
svar: Nej, jag har ingen pojkvän.
Hmm.. har aldrig varit kär :p




Har du pojkvän ?
svar: Nej.

Gillar du popcorn ?
svar: Hmm..sådär, gillar mest indian popcorn med cheddar smak! =)

Har du körkort ?
svar: Nej, ska snart få eumoped-körkort, men det dröjer 3 månader eftersom jag fyller år i september.

Tror du på ett liv efter döden ?
svar: Ingen aning, men jag hoppas att det finns!

Gillar du Gott och blandat - Surt ?
svar: vet inte om jag smakat det :P

Borstar du tänderna morgon och kväll ?
svar: Ja det gör jag!

Sköter du din hygien ?
svar. Jajamänn.

Vilken är din favorit blogg ?
svar: Oj, det finns så många, men eran är en favorit iallafall.

Hur ser dina framtidsplaner ut ?
svar: Jag jobbar som skådespelerska i USA! :D

Bloggar du för att du måste eller för att du verkligen vill ?
svar. Asså, jag bloggar för jag vill, men ibland så orkar jag verkligen inte.

Har du rökt / röker du ?
svar: Nej på båda, vill aldrig prova heller!

Hur många unika besökare har du per dag ?
svar:Hmm.. asså just nu kanske 10? inte många.. men jag bryr mig egentligen inte så mycket om besökare, visst det är kul, men huvudsaken någon läser bloggen iaf! :)

Har du färgat ditt hår mer än 30 gånger ?
svar: Nej, typ bara 2-3 gånger har jag det.

Vad vill du jobba som när du blir äldre ?
svar: Skådespelerska, det har jag velat hela mitt liv! :D

Vilket är ditt favvo-godis ?
svar: Lakrits.

Vad står det på ditt senaste SMS ?
svar: "ok :("
Vem ringde dig senast ?
svar: På mobilen, Sissela.

Har du pratat i telefonen i mer än 3 timmar i sträck ?
svar. Nej. :P

Varför gjorde du en blogg ?
svar: Jag kände att jag ville skriva av mig! :)

Varför gjorde du en frågestund ?
svar: Tyckte det skulle vara kul, för er och för mig, då får ni veta mer om mig osv.

Har du träffat någon kändi någon gång ?
svar: Japp det har jag. :)

Har du pussat en främling någon gång ?
svar: Nej, faktiskt inte.

Vilken är din favorit film ?
svar: Det finns så många! Men åh.. jag kommer inte på någon,..Twilight kan vi säga! :)

Vad heter du i mellan namn ?
svar: Katarina

Favorit ämne i skolan ?
svar. bild och slöjd.

Har du någon/några förebilder ?
svar: Ja, det är lite olika, bland annat MK och Ashley Olsen.

Går du på någon sport ?
svar: Japp, jag går i fotboll och dans! :)

´Hur många tum har din tv ?
svar: 22 tum. :) (har jag för mig, asså på den som är i mitt rum då!)

Har du bärbar eller stationär dator ?
svar: jag har en kass stationär, men använder min mammas bärbara.

hur lyder ditt finaste citat ?
svar: oj.. jag har inget alls.'

Vilken färg är din tandborste ?
svar: blå och rosa tror jag..

och av vilket märke ?
svar: oj ingen aning, orkar inte kolla heller ;P

Smak på tandkräm / märke ?
svar: Mint, pepsodent.

Gillar du Bob Dyllan ?
svar: vet inte riktigt vilka låtar han sjunger, men kanske :P

Kollar du på barnprogram ?
svar: Ja, ibland, eller det beror på vad ni menar med barnprogram. ;)

Vilka serier följer du ?
svar: GossipGirl, Desperate Houswives och Medium.

Är du beroende av något ?
svar: nej, typ inte.

Vad säger du oftast: Shit eller fan ?
svar: isåfall fan, men svär inte så ofta :p

Visst är vi (sommarungarna.blogg.se) bäst på att ställa frågor ? :)
svar: Ofcourse! :D


Det blev inte så många frågor om jag hoppats på, men tack vare Sommarungarna, så fick jag ganska många ialafall :)
Tack ni andra som ställde frågor också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0