lördag

Nu är jag hemma från stan, jag var ju på uppkörning med moppekursen och sedan på dans och tillsist gick jag på stan.
Det gick ganska bra på uppkörningen, första banan var enkel med den andra var jättesvår, man skulle köra slalom mellan koner där det var typ 1 meters mellanrum, sedan göra en snäv sväng UTAN att sätta ner fötterna, jag sög på det.. jättepinsamt + att den moppen gasade som av sig själv eller nått, så då han inte hjärna koppla att jag skulle bromsa så då körde den av banan xD Men det gick bra iaf endå.
Sen var det dans, sista gången för våren.. känns tråkigt om man vet inte om Jakob ska fortsätta vara danslärare till hösten, men det hoppas jag! Han är king.

Men sedan jag vi på stan, jag köpe en bikini överdel på H&M sen flätat syntetshår som är ett hårband, och örhängen och ett armband, men armbandet var lite sönder så jag fick det för 20 kr billigare.
Det var typ allt. :)
Nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0