Idag

så är det torsdag för er som inte vet ;)
Jag var som vanligt på skolan sen på stan en stund och hittade lite saker, men jag hade no money.
Sen gick jag och Ellen på moppekursen.
Efter det så hände lite saker jag inte orkar berätta :P
Jo juste igår så fick jag en moppe, en Aprilia, med ett lejon på :)
Men på lördag är det uppkörning, sen i september då jag fyllt 15 så får jag göra provet, drygt va?! Jag måste vänta i 4 månader..
But anyway så ska jag typ duscha nu, sen träna på olika länder.


Jag kom på en sak till, ni vet mina shutter shades, som jag beställde, blåa, dom var ju typ en repa på, mamma ringde till saltopeppar och dom sa att jag skulle slänga dom som jag har hemma så får jag nya hemskickade, men jag tänker inte slänga dem, det är ju som inte så jättestor repa, men den syns ju.
Men nu ska jag gå, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0