Yesterday..

igår så var jag på strömpilen med mamma eftersom jag inte kunde följa med på konfa lägret.
Då köpte jag en tröja som det står I <3 V.I.P. TREATMENT.
Den hade jag tittat på förr, men den var på rea, endast 99 kr så då köpte mamma den till mig! Tack. :)
Sen köpte jag Loreal paris infallible make-up, long-lasting perfecting foundation och sånt puder med foundation i.
Jag köpte också en neccesär, eyeliner vässare och lash and eyebrow mascara borste.
Såklart så fick jag med mig tdiningar också, 2 st, men mamma ville cokså ha dem så.
och lite godis köpte hon till mig. :D


Oldtimers sweet liquorice.
Den mörk bruna. :)


Loreal Paris infallible long-lasting powder.


Loreal Paris infallible long-lasting perfecting foundation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0