Today

Idag har jag inte gjort något typ, nog för att den bara är 1 men endå.
Jag vaknade, gjorde lunch åt mig och min lillebror sen satt jag vid tvn och nu sitter jag här, inge vidare roligt precis.
Funderar på en massa olika saker, vill på stan, och shoppa, behöver lite kläder.. :)
Isåfall ska jag nog köpa dom där skorna jag hittade för ett tag sen, och lite mer.

Jag vill att sommaren ska komma, verkligen, för det kommer förhoppningsvis bli en superbra sommar, ska göra en massa roligt, göteborg, stockholm[?], skellefteå [?], osv.. :)

Kommentarer
Postat av: S

Hej! Såg att du kommenterade ett inlägg om Chris Brown och Rihanna och det som hände mellan de två. Måste bara fråga; Hur kan man ha anledning till att slå en annan person (och i det här fallet en kvinna)? Du skrev att han hade säkert en anledning eller att han var säkert full. Hur tänker du då när du skriver att han hade säkert en anledning? Skrek hon lite väl mkt på honom kanske så att han hade anledning att tysta ner henne? Är bara nyfiken då jag har lärt mig att det finns aldrig någon anledning till att slå någon annan, speciellt när det handlar om en man som slår en kvinna. Jag reagerade bara på det.

2009-03-03 @ 13:51:14
URL: http://pearlwhite.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg någonstans att du kommenterat om Rihanna och chris Brown scenariot. Jag kan bara säa att det inte var någon örfil, det finns bilder som ligger ute på nätet och de är hemska. Dessutom så finns det aldrig en okej anledning att slå någon. Han kan ju skylla på att han var full, men skitsamma, man slår aldrig någon, speciellt inte sin flickvän...så ja, kolla på bilderna kanske?



Ha en bra dag :)

2009-03-03 @ 19:25:45
URL: http://bobw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0