This day.

Idag så har jag inte gjort så mkt, har varit i skolan och så.. hade en ganska slapp dag, hade först franska sen 2 timmars hål, fasst gympaläraren hade sagt till mig och 2 andra att vi hade gympa, så då förlorade vi lite tid.
Men det gjorde inte så mycket. Efter det var det lunch sedan svenska och sist slöjd. På slöjden har jag sytt en kjol, den blev klar förra gången, men är på betygssättning nuså jag kan inte visa den.
Ikväll så ska jag troligtvis till min kusin som fyllt år, sedan ska jag aknske fara och simma. Läxor måste jag också göra, jag har ganska mycket till imorgon, bland annat so läxförhör. Känns drygt, men det är bara att gilla läget.

Och igår hände en läskig sak, eller läskig och läskig.. XD iaf så hade jag tagit kort på mitt öga och sen zoomade jag in det, och då ser det ut som en läskig tjej som står och stirrar in i mitt öga, det var läskigt. Men jag såg nog bara fel ;P

Vad har ni/ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan, sorry att det tagit så lång tid att svara, men min dator gick sönder ^^'

Jag har börjat lite smått på rollspelssidan, och just nu är den ett vanligt forum bara :P Jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det på något annat sätt...

2009-03-27 @ 20:35:34
URL: http://thatcomplicatedlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0