Idag och igår.

Igår så for jag på Fire, det är nån kristen sak här i umeå, det skulle vara konsär sen modevisning, men först var det lite annat så fick vi reda på att det skulle kosta så då orkade vi inte gå på det.
Men vi stannade kvar en stund där och kollade på söta killar xD En kille var jättesnygg enligt mig och Ellen.
Sen for vi till donken och E tog en glass och S en paj. Jag ville inte ha nått. Efter det så gick vi till frasses, för vi hade inget att göra, där köpte sissela en stor dricka som vi delade på.
Sen gick vi till Max..haha ;P där satt vi och pratade sen så gick vi ut igen och gick runt lite för S och E skulle gå och krama en främling..men innan det gick vi till donken igen för atr värma oss, då ringde jag efter skjuts sen guick dom och kramade nån, sedan for vi hem.
När jag kom hem så hade min tremening fest i huset bredvid och några bråkade, så när jag vaknade idag var det blod på vägen och spya och sönderkastade glasflaskor.
Inte så kul! Tycker synd om min tremening lite..

Sen idag så hade vi möte med fotbollen, vi pratade laganda osv, sen så åt vi och lekte några lekar sen så fick vi våra dressar och lite smått och gott. :)

En lyckad helg, förutom att jag ville stanna kvar på Fire och så.. vi skulle ha pratat med killen Ellen! :D Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0