Wish? Yepp!

Jag har tänkt en del, dom flesta personer blir bra på VARJE bild dom tar, medans andra bara blir på 1 av 10, orättvist? yes! Själv blir jag aldrig fin :S det är ju jätteroligt :D verkligen..inte. Och om man gör om dem så "fuskar" man ju eftersom man inte ser ut så på riktigt, men jag gillar att göra om bilder, och om man lägger till smink så borde det inte göra något? :)
Här är iaf en bild på mig som jag gjorde om på www.taaz.com, såg adressen från www.ssanibo.blogg.se, fasst jag har varit inne där förr men endå ;)
 

skulle vilja ha sånna ögon :D eller iaf ibland vill jag det :) måste hitta en mascara som ger sånn ögonfransar också, nån som vet en bra? :)

God natt allihopa :) xoxo Julia

Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

ja:) hoppas verkligen på ett bra år:)

2009-01-01 @ 17:03:40
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha jo jag menar det, fattar inte varför hon klagar liksom :S

2009-01-01 @ 17:48:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0