Today

idag så ska jag åka skridskor, med Rebecca, Ellen och typ Sissela. Det ska bli skojj, Rebecca har ju gått i konståkning, men var tvungen att sluta, ska nog inte säga varför, för det är ganska hemskt :/
Men hursomhelst så ska vi sedan sova hoss Sissela, det ska bli roligt det med, men Amanda k fick inte göra det för hon inte klarade ett läxförhör, jag tycker det är lite orättvist, men det kan vi nog inte göra något åt. Men vi ska försöka ha roligt endå ;)
Ha det bra, för nu ska jag klä på mig och gå ut och fota lite :)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej! Nu har jag fototävling så om du fortfarande är intresserad kan du anmäla dig nu! ^^

2009-02-01 @ 15:09:54
URL: http://claudiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0