Så kul! =)

nu har det öppnats mer saker på Megazone där jag bor, tidigare fanns det bara laserdome, nu finns det fortet och inomhus paintball också, ganska kul eller hur?
Men det dåliga med inomhus paintballen var att för 14 minuter så kostade det 170 kr!! för bara 14 minuter, det sög -.-
men jag kanske ska dit i helgen och spela fortet :D

Men vi får väll se hur det blir :P
Och vet ni en dålig ska, imorgon börjar vi skolan, på en torsdag, det är ganska konstigt, jag menar vem börjar och går två dagar sen är det helg? då var det väll bättre att börja på måndag istället.

Men hursomhelst så är det jag planerar att göra i helgen, eller att åka slalom..vi får se vad det blir beror väll på kompisarna mina också :P

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jag sa iaf förlåt :)

2009-01-07 @ 13:18:16
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0