Paradisbadet..

Ja, igår var jag på paradisbadet med 6 stycken andra tjejer, det var skitkul! även fasst jag skrapade upp fötterna och fick skärsår på knäna + en massablåmärken. Jag tycker att dom borde vara nogrannare med skarvarna, så man inte skär sig. Det var också ett gäng med killar där som frågade om vi också var från ''''' [ där jag bor] och vi svarade ja, men vi förstod inte hur dom viste det så vi frågade, svaret vi fick hjälpte inte, sen så frågade vi om dom spelade fotboll, men killen vi frågade sa inte så mycket, sen sa sissela att vi var intresserade av honom, vilket inte var sant. Då trodde alla i hans lag det. Så dom följde efter oss hela dagen, osv, det var ganska drygt, dom var också 2 år yngre än oss så. Dom var 96. xD
Dom kastade snöbollar på oss, och tafsade, men jag slapp det där med taffsandet, för jag var på min vakt xD :P
Men ja det var en ganska rolig dag. :)

Idag for jag och min mamma på strömpilen och köpte lite saker, jag fick ganska mycket kläder, tröjor. Ska lägga in bilder sen. Men då jag skulle vå ett par skullcandy hörlurar så hade hon inte så mycket pengar kvar på kortet, så det gick inte :(
Banken hade tydligen inte dragit pengar från kortet förut när hon handlat, så även fasst hon just fått in barnbidraget så fanns det bara lite pengar. Varför gör dom så lixom? Jobbigt. Men vi klarar oss :)
Nu ska jag se lite på tv, sen ska jag blogga mer, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0