Im back!

Jag har glömt att skriva att jag anmält mig till modern dans, tidigare gick jag på showdans,  hade velat börja locking också men det blev modernt, och jag fick faktura och kallelse idag, den börjar på onsdag- JAG LÄNGTAR!  dans är hur kul som helst, sen stretching efteråt, nog för att jag hatar att stretcha, för det gör så ont, men efteråt är det skönt. :)
Jag satte upp mitt blöta hår i en knut där bak och luggen i en knut där fram xD  jag har ganska lång lugg så :P
det kommer ju bli lite vågigt imorgon då, jag är väldigt less på mitt hår, det vill inte växa! Jag vill ju ha långt, tjockt och vågigt. :/ det jag har är till axlarna, ganska tunt, och rakt :( inte kul, jag önskar att jag hade fått pappas hår, han har lockigt! Då hade jag haft mycket finare hår. :)

Hursomhelst så är min blogg väldigt tråkig, jag hgar lovat att försöka lägga in mer bilder osv. Och det ska jag göra, men just nu händer inget intressant så :P
Men nu så ska jag avsluta detta inlägg, det kanske kommer ett till ikväll, vi får se. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej precis! det är ju sånt tyvärr eleverna inte har något att säga till om:/

2009-01-15 @ 22:25:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0