Here again.

Okej, nu är jag ganska glad! Jag beställde skorna från ena kollaget och sen så köpte jag nyss 3st sånna här huvudband xD ett svart i låtsas läder sen ett vitt och ett rött i tyg.
Jag köpte också en röd liten axelräms växa, kommer bild, jag förälskade mig direkt! :P
sen så ska jag lägga upp bilder från en varm choklad som jag gjorde åt mig, mamma och min lillebror för typ 2-3 dagar sen. Det var jättegott! :) Men tyvärr så fick jag ont i magen av grädden då jag är känslig mot laktos.



Min söta väska från H&M, kostade 98 kr.

Jag beställde dem här skorna fasst i svart från Ellos.

Sen så gjorde jag ju som sagt varm choklad med grädde, chokladsås och jordgubbs strössel, RIKTIGT gott, prova det! :)

MMm. :)

Min lillebror som dricker chokladen. :)

Kommentarer
Postat av: emma

den väskan är fin!

2009-01-20 @ 18:44:42
URL: http://textfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0