BIO!^and wildkids. ^^

Okej, vi ska typ se Yes man, men vi får se, s verkar inte vilja.. det suger för vi kom ju överens om att se den. Vi far väll utan henne annars. Men då kommer hon bli sur kanske, och det är inget kul!
Men hursomhelst så ska jag använda eller rättare sagt inviga min nya väska ikväll, hih ^^ ingen av mina kompisar har sett den ;P
eller asså kanske på bild då men det är inte samma sak ^^.
Hoppas alla får en trevlig lördags kväll, det ska jag ha iaf!

PS: ellens [ min kompis] kusin är med i detta årets wildkids, det är premiär ikväll, kolla, han heter typ Isak, sen i vilket lag han är i säger jag inte, för det får man se sen när dom tävlat ^^
men hejja på honom så är ni king ;) haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0