A little trip to the town.

Japp, då har jag varit i stan, jag köpte ganska mycket endå.
Ett par jeans, 2 par solglasögon för 40 kr tsm, bh, vit t-shirt och utskriftpapper som man kan sedan trycka på tröjan,...
Jag är GRYMT nöjd med allt, och jeansen var ursnygga, och det följde med ett plektrum :D det finns som en liten ficka för det på jeansen. :P

Här är några bilder på det jag köpte :)



Klicka på bilderna för att se dom större.

och innan jag for så tog jag några bilder på frosten, men jag hann inte ta så bra.
.
Kom ihåg att det är strängt Copyright!

Nu ska jag packa, ska nämligen sova över hoss kämpe i natt [ www.kampe.blogg.se ]
Det ska bli riktigt kul, Ellen [ www.keeponliving.blogg.se ] och Amanda [ www.gronsno.blogspot.com ] ska också sova där.

Hare bra xoxo Julia. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0