Make make...

Har ni klarat er undan vinter förkylningen? det har inte jag, fick den i söndags, men iof så brukar jag vara förkyld ofta, men nu blev jag så att jag fick vara hemma igår.

Skulle egentligen haft dans ikväll, men får bara ont i halsen av att röra mig för mkt.
På lördag kommer mina kära kusiner hit, under dagen då. Sen klockan 6 så ska jag till Rebecca :)
ena min nya vän, kul, hon fyllde nämligen 15 i måndags, grattis till henne! :)

Är det bara jag som gillar att rita? Jag älskar det, men resultaten blir alltid dåliga, det är mindre kul.
Jag menar, jag kan inte rita ansikten, fingrar eller fötter, inte heller hår. :( eller ibland kan jag rita händer och fötter, men allt förstörs av ansiktet.
Nån som har något tips på att bli bättre? :)
Funderar på att ha en tecknar tävling, då man ritar en teckning sen så röstas vinnaren fram typ. :) vad tycker ni om den idén? :)

Nu ska jag typ kolla runt på olika bloggar och sen äta hamburgare, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0