Nån som glömt skriva? :O

Jo..jag har inte skrivit på SKITLÄNGE! men det är mest för att den bärbara datron jag använder, går det inte att trycka in sig på internet, det enda som funkar är typ msn, så..jaa. Jag har inte haft orken att gå till pappas dator heller så. (A)
Men jaja, jag skriver ju nu iaf ;P
I sommar har jag inte gjort så mycket. Jag har varit i Göteborg och spelat i Gothia, sen har jag varit i Piteå på Piteå Dansar Och Ler, och sett, Erik Hassle<333, Promoe och några fler. :) Riktigt trevligt.
Sen har jag bara varit hemma och chillat :P
Idag så fyller min kompis Amanda år, och imorgon ska hon ha fest. Så jag ska köpa present imorgon på dagen, hmm..undra vad det blir? :) Nån som har nått förslag? Hon fyller 15 btw. :)
Och jag fyller ju snart jag med :D den andra september, så då blir jag ju 15 också. :)

2 veckorme dignu<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0