Gårdagen och dagen..

Igår så hade jag dans, Newstyle, som vanligt på lördagar, sen gick jag men min mamma och tog hål i örat :D
Nu måste jag vänta i 6 veckor innan jag kan ta ut läkörhänget, men det får jag stå ut med!
Sen gick jag med mina kompisar på stan ett tag, jag köpte ett par baggyjeans, halsband från Bikbok och en kofta från gina. :)
Bilder kommer nog senare.

Sen så gick vi till segaråttan och skulle köpa godis men jag köpte en dricka, coca cola cherry, det var så himla äckligt! Smakade först gott sedan smakade det limm, ska aldrig köpa den igen iaf. Haha :)

Sedan på kvällen så kom 3 av mina kompisar hem till mig och sovde över. Det var kul.
Sen idag har jag inte gjort något nästan..
Men det är ju söndag, då ska man slappa! :D


Vad har ni gjort? :)

Kommentarer
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

SV: Naaaew, cutie! <3 Jag hade faktiskt tänkt skriva nu, så då kan du ju titta in, och bara så du vet, vill du ha något spännande i veckan så kan du läsa i senaste inlägget om allt som kommer hända! Och tusen tack för dina fina ord, vi blir så glada och peppade, gör en liten länk till dig i inlägget jag ska skriva nu! :D KRAMAR

2009-04-05 @ 19:11:59
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A

Hoppas du haft en bra helg! :)

2009-04-06 @ 00:35:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0