Back on track!

Under denna vecka har jag varit i fjällen, Borgafjäll.

Japp, nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår vid 4 tiden, men orkade inte skriva då.
Veckan har varit väldigt rolig, jag blev ganska brun i ansiktet, och vi körde skoter varje dag, 3 dagar var vi uppe på fjället och solade och hade kul :)
Dom andra dagarna var vi på olika sjöar, då sken solen inte så mycket.
Sen så dom som hade stugan bredvid min familjs hade typ 3 barn, 2 killar och en tjej och den äldsta killen var jättesnygg! :D Och det bästa var att dom bodde i Umeå, och hade en stuga jättenära där vi har en. [farmors stuga]
Asså bara några hus ifrån! :) Så det var ju bra.
Sen så sista dagen innan vi for så åt min familj och mina kusiners familj på Idet och där var det en skitsöt kille som serverade, riktigt snygg. :) ;) haha men hursomhelst har jag haft ett bra lov och är jätteglad för att Monki ska öppna i Umeå, denna månad, och jag som vill ha jättemycket därifrån, hoppas inte mina vänner köper det jag tänker köpa bara! :P
Men jag tänker försöka vara där på öppningsdagen iaf. :)

Idag så fyller förässten min bror 17 år, så ikväll kommer släkten och firar han, just nu försöker jag få kontakt med Ellen, men hon svarar inte. Var det träning idag eller? :S :)
Men jag vill prata med dig!  Så ring om du ser detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0