Upptaktsläger,...

Nu i helgen så ska jag på upptaktsläger med konfan. Undrar vad vi ska göra där, men i helgen så ska det också vara något med min storebrorsas skola, och då ska hela familjen få komma dit, och jag vill ju meeed. Värsta kul att få se hur det är på ett gymnasium, men så klart så är Konfa grejen ivägen. Arg, jag ville ju med och kolla runt, sen äta pizza -.- , livet är bra orättvist! Jaja, jag ska inte deppa över det, lägret kanske blir kul :).
Men å andra sidan så kanske vi måste göra nån namnlek, jag hatar namnlekar, jag suger på att komma ihåg namn, sen så gillar jag inte att prata inför massa folk, [ det beror på vad man ska säga mm.] och ibland går det bra, men som sagt, det beror på vad man ska säga och prata om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0