Gör du?

Läser du min blogg? Eller ja, har du läst den nån gån? isåfall så får du gärna svara i en kommentar om du gör det och vad du/ni tycker jag kan göra bättre, förslag på saker jag kan skriva om mm.

Ikväll så har jag sett på Idol och pysslat, jag har tagit gamla bilder på barn och vuxna och klistrat fast på tändsticks askar, det blir mkt finare då! Och eftersom min mamma gillar gammeldagsa saker så är det ju perfekt. :)
Sen så har jag rollat lite och så. :)
Imorgon är det pump up the jam, jag längtar, vi har fått plats på rad 8:a jag vet ej om det är en bra plats, men hoppas. Sen så nästa vecka på söndag börjar Gossip girl =) jag längtar sönder! finns ingen bättre serie, och den veckan börjar också Desperate houswiwes. [ellr hur det stavas] men det är också en jättebra serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0