Gu så fult!

Igår i IDOL då Johan åkte ut och alla svimmade, och den där tjejen som fick komma upp på scenen.
Asså, lite överdrivet ba "Han betyder mer för mig än min familj gör".
Det är bara fult.
Johan kan inte sjunga,[ förlåt till alla som gillar han] visst han kan säkert lite, men han skriker i varenda låt.
Och han ser faktiskt ut som en tjej litegrann, han är säkert en jätte snäll person också men endå.
Jag såg ett klipp med honom då en frågade vad han önskade sig av sina fans, han ba en ny dator för den förra jag fick var för dålig, osv.. uppskattar han inte vad han får eller? :S

Kommentarer
Postat av: anonyyym

men alltså han fick väl inte den förra av sina fans, så jag antar att det han sa var ett skämt?

2008-11-30 @ 01:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0