Okej..

jag har typ inte skrivit så innehållsrika inlägg på sistone, men det har varit så mycket med skolan osv, men nu när det är lov imorgon så ska jag försöka skriva mer, och nu har jag säkert tappat läsare också, men det får gå endå, jag ska skärpa mig :]
Men eftersom jag har tänkt köpa en systemkamera efter jul så kommer det komma upp många bilder här, då kanske det finns mer att skriva om också.
Jag sitter faktiskt på skolan och skriver nu, i bibblioteket, jag har haft franska, sen har jag hål nu, och idrotten är inställd, så det blir lunch om ett tag sen är resten av lektionerna som vanligt tror jag...

Jag har hittat väldigt coola saker som jag vill ha, en mp3/ipod som ser ut som en legobit, och en mp3/ipod som är som ett kassetband, + en massa andra roliga saker :D

Och nu är det snart jul också, jag gillar julmat sjukt mkt, fasst inte all mat, men julmust, köttbullar och julskinka och massa mer är så gott! Och att man är samlad med familjen är ju extra roligt :)

Har nån läst boken "Sommar-Squash Tokolosh"? det är en bok som handlar om en tjej som bor i Afrika, med sin mamma och pappa, hennes mamma brukar berätta om älvor och andra. Hennes pappa är handelsresare och en dag lämnar han familjen och flickans mamma faller i en djup depression, Faith som flickan heter tas hand om en tjänsteflicka som heter Nouma [tror jag] och så händer en massa mystiska saker, älvorna finns där, och andarna gör hemska saker. Den är definitivt värd att läsa om man gillar spänning.

//Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0