Men ojdå! :]

Helt plötsligt när jag kollar på statistiken så har jag haft 17 besökare sen mina senaste inlägg idag. Det är roligt :)
men inga kommentarer har jag fått, vad sa jag om det? xD
Nejmen det är alltid roligt med kommentarer.
Igår så var jag och min kompis Ellen ute och tog kort med min kamera, det var kul. ^^
Det vart en hel del knäppa bilder, eller då vi hoppar och det ser ut som man ramlar, snubblar osv. Det är jätteroligt att ta kort med den, för resultaten blir ju bra. :)

Hoppas alla får en underbar fredags kväll!

//Julia

Kommentarer
Postat av: Cicci

Svar: Jag använder mig av magnetlasso i photoshop.

2008-12-27 @ 11:39:58
URL: http://randigkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0